петък, 8 август 2014 г.

10000 японски крачки за отслабване.

Знаете ли методът на 10000 японски крачки за ослабване и поддържане на форма?

Методът на японските 10 000 крачки за отслабване е практически много добре проверен. Просто трябва да се прави ежедневно. С други думи:
  • - минимум асансьори, автобуси и автомобили;
  • - максимум ходене, при това по - бързичко, до леко изпотяване.

Удобни и функционални дрехи.

Настоящата препоръка предполага и промени в ежедневните ни дрехи към по-голямо удобство и функционалност . Кога да се ходи? Във всяко удобно за вас време, но е добре това да става поне 1 час след храна и не по-късно от 2-3 часа преди лягане. След тренировката вземете бърз душ или извършете мокро обтриване на тялото с гъба. Постепенно увеличавайте времето и дължината на маршрута.

Степен на отслабване.

Не се изисква да се появи пот на челото, но лекото овлажняване на тялото е задължително. Следете за степента на отслабване и я регулирайте. Не трябва много бързо да се губи тегло, защото това означава, че по-късно то бързо ще бъде наваксано. Придържайте се към умерено темпо на отслабване. За справка ще посочим различните темпове на ходене.
  • - Бавен ход - 70-90 крачки в минута или 3-5 км/час.
  • - Среден ход - 90-120 крачки в минута или 5-7 км/час.
  • - Бърз ход - 120-140 крачки в минута или 7-8 км/час.

Без асансьор, автобус и кола.

Започвайки тренировките по метода на 10000 японски крачки за отслабване, откажете се също и от ползването на асансьор, автобус, кола. Много е важно така да си организирате времето, че занятията да бъдат всекидневни и да не търсите оправдателни причини за пропускане на тренировката. С времето тя ще ви бъде просто една приятна необходимост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.

Translate / Перевод

Още теми в помощ на българите у нас и по света:

Сподели това!

Посетители

Последователи - Абонати:

Всички налични теми - по години: