сряда, 6 август 2014 г.

Сменете режима на отслабване.


Ако един режим на отслабване, се прилага многократно, но без видим успех или с намаляващи резултати, по-добре да се върнете отново към режим на разнообразно хранене:
  • - млечни обезмаслени продукти (4-5 пъти дневно);
  • - кисело мляко (натурално или плодово);
  • - сирене;
  • - риба;
  • - нетлъсто месо (пилешко, пуешко, заешко, телешко - 2 пъти дневно);
  • - зеленчуци (пресни или печени с минимум мазнина);
  • - 1-2 плода на ден;
  • - малко хляб, без тестени произведения.
И това трябва да продължи около 4 месеца. За постигане на ефект на трайно отслабване, с оптимални резултати, е добре да се търси конкретен съвет от специалист по хранене или ендокринолог. Трябва да се има предвид и това, че редица медикаменти стимулират повишаването на килограмите (хормонални контрацептиви, антидепресанти). Ако се вземат такива лекарства, налага се консултация с диетолог или специалист за промени в режима на хранене.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.

Translate / Перевод

Още теми в помощ на българите у нас и по света:

Сподели това!

Посетители

Последователи - Абонати:

Всички налични теми - по години: