Сезонни начини за отслабване.

Начини за постигане на идеална форма.

В желанието си да постигнат идеалната фигура, едни жени седят на диета до пълна изнемога, а други - напротив, не знаят как да се позакръглят, че да хванат малко окото. Но от някои изследвания става ясно, че храненето, фитнеса и наследствеността не са единствените фактори при отслабване.

Сезонни изменения в теглото и формите.

Не на последно място, формите на тялото и разпределението на теглото (в т.ч. и на излишното) зависят от годишните сезони. Сезонните изменения заставят подкожните тлъстинки да се преместват, като по този начин променят фигурата по един или друг начин. Тази удивителна закономерност е открита от канадски учени.

Сезонна миграция на тлъстините.

Както установили изследователите, сезонната «миграция» на тлъстините е свързана с колебания в нивото на тестостерона в кръвта. Този полов хормон, често асоцииращ се с агресивността и обема на мускулната маса, го има както у мъжете, така и у жените, но в зависимост от пола, оказва на фигурата противоположен ефект.

Ниво на тестостерона и отслабване.

С настъпване на лятото, нивото на тестостерона при всички хора се увеличава, като при това женските форми стават по-малко съблазнителни, тъй като тлъстините се преместват към талията. При мъжете, снижаването до минимум на тестостерона в студеното време на годината, обратно, заставя да се увеличат тлъстините в областта на гръдния кош.

По този начин, слабия пол се отличава с особена пищност на формите през зимата и пролетта. Докато представителите на силния пол изглеждат по мъжествено на пролет, когато обема на талиите и бедрата се изравняват и мъжете се лишават от зимната си жено-подобност.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Какво е кислородна диета за отслабване?

Кислородна диета за отслабване

Кислородната диета за отслабване не е някаква приумица или шега, нито е някакво ново високо рекламирано чудо за намаляване на теглото за 1 седмица. Една от тайните за загубата на излишни килограми, при условие, че се спазва правилно хранене, е в правилното дишане. За това разказва г-н Пиер Луиджи Роси, специалист по рационално хранене и доцент по диетология на Сиенския университет.

Кислородната диета намалява метаболизма на организма.

Неговите разсъждения, потвърдени и научно, са доста прости. Ако ние не осигуряваме необходимия поток от кислород към клетките на организма, метаболизма се забавя и ние не изгаряме тлъстините. За да се изгори само 1 грам тлъстини, са необходими 2 литра кислород. По такъв начин, за да избягваме натрупването на килограми или за да ги свалим (ако вече сме ги накачили по себе си), трябва да се научим всеки ден да дишаме правилно, особено по време на продължителни разходки пеша.

Отслабване чрез правилно дишане.

От тази гледна точка, голфа е една от препоръчваните дейностти за отслабване чрез правилно дишане. Желаещите да отслабнат, обикновено се отнасят внимателно към грамовете, към правилата за хранене, но обикновено пренебрегват дишането. 20 - 25 % от хората страдат от хипоксия (понижено съдържание на кислород в организма като цяло или в отделни органи и тъкани).

20 хиляди дихателни движения дневно.

А това води до дегенеративни патологии, стареене на кожата и на целия организъм. Всеки ден човек извършва най-малко по 20 хиляди дихателни движения, които трябва да осигурят на организма 2 хиляди литра кислород. Но при обичайните условия, тази норма не се изпълнява по различни причини - пушене, наднормено тегло, дълго престояване в затворени помещения, респираторни заболявания (хроничен бронхит, белодробен енфизем, бронхиална астма).

Дихателна гимнастика сваля килограми.

В тези случаи кислородната диета е добро решение. Това е дихателна гимнастика, основаваща се на три фази, които трябва да се изпълняват в проветрено помещение, а най-добре на открито и то поне два пъти на ден. Изпълнява се по следния начин: започва се с дълбоко вдишване, като се повдигат корема и диафрагмата - основния дихателен мускул, който с годините атрофира. След това се задържа дишането за няколко секунди и накрая следва дълбоко и пълно издишване. Упражнението може да се повтаря до появата на първите признаци на световъртеж. Световъртежът свидетелства за повишаване нивото на кислород в кръвта и за това, че кислорода е достигнал до мозъка, напълнил е сърцето, мускулите, черния дроб и целия организъм.

Основни правила при хранене.

По отношение поведението на масата, трябва да се спазват някои основни правила. Въглехидратите трябва да съставляват 50% от общото количество на калориите за деня. За жените те не бива да са по-малко от 150 гр. на ден, а за мъжете - не по-малко от 200 гр. на ден. Добре е да се набляга на продукти с ниски гликемични показатели - боб, грах, ябълки, кисело мляко, жито. Не бива да се забравят поне по 1 кг. пресни салати, зеленчуци и плодове на ден. За предпочитане е нетлъстото месо - пилещко, заешко, телешко, риба. Всички мерки за отслабване, в т.ч. и кислородната диета, изискват съзнателни усилия, за да бъдат резултатни, което обикновено е проблем за нуждаещите се.
-------------------------------------------------
Inopressa.ru
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Диетично хранене при кожни заболявания

Начин на хранене и диета.

Отдавна известен факт е, че начина на хранене и диетата ни се отразяват върху функциите и състоянието на кожата. Диета с недоимък на пълноценни белтъчини води до оток на кожата, появата на тъмни петна, сбръчкване, повишена чупливост на ноктите и на косата и др. Ако диетата е бедна на мазнини, кожата става суха и груба. Тези прояви се засилват особено, ако в същото време се съпътстват от недостиг на витамин А и на витамини от група В.

Заболяване от акне вулгарис (младежки пъпки)

При заболяване от акне вулгарис (младежки пъпки) е нужно да съблюдавате ежедневна лична хигиена, като особено се следи да не докосвате или пък да не разчесвате пъпките, което ги инфектира и допълнително усложнява проблема. В същото време поддържайте диета на ограничаване на мазнините от животински произход, острите подправки, жълтъка от яйце, какаото, шоколада, животинските вътрешности, солените меса и риби, консервите от тях, спиртните напитки. Употребявайте в големи количества пресни плодове и зеленчуци, които по възможност да не са третирани с различни химикали.

Коженият псориазис е упорито кожно заболяване.

При него е нужна диетично хранене на строго ограничаване на животинските вътрешности, шоколада, какаото, острите подправки, жълтъка, хайвера. Силно е желателно да се ограничат и животинските мазнини и готварската сол. Включете в диетата обилно плодове и зеленчуци с екологичен произход.
 http://3.bp.blogspot.com/_59AJ9xed47A/S8hlY4TRMlI/AAAAAAAABCQ/_p_BAawjq88/s1600/Psoriasis11.jpg 
Истинското киселото мляко (а не неговите имитации) е добър пробиотик и е подходящо като диетичен продукт за употреба при кожни заболявания, в т.ч. и за външна употреба като маска на лицето.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Възможно ли е отслабване без диети и без спорт?

Прост начин за отслабване без диета и спорт.

Не сте ли се питали дали не е възможно да отслабнете без диети и без спорт? Колкото и да Ви е чудно, има такъв съвсем прост начин, който не изисква физически упражнения и спазването на строги диети.

Активни занимания с умствен труд.

Отговорът е - активни занимания с умствен труд. И в това има не малко логика, при положение, че при своята работа мозъка изразходва до 30% от създаваната от тялото енергия, а това са не малко калории.

Изгорете излишните килограми.

Така, че в мисията да изгорите излишните килограми може да Ви помогне решаването на кръстословици и събирането на пъзели и всичко друго, което стимулира интензивната работа на мозъка.

Отслабване с интелектуална дейност.

Именно в главния мозък на човека се генерират около един милион нервни импулса при интелектуална дейност, а за да става това, са необходими големи енергийни разходи и така става значителен разход на калории, глюкоза и кислород.

Изразходвайте калории с умствен труд.

За всяка минута мозъка изразходва по 0,1 калория, а по време на умствен труд това количество се увеличава 15 пъти до на 1,5 калории. Какво Ви пречи да се възползвате от този метод за отслабване без диети и без спорт?
-------------------------------------------------
 Фотоизточник: google.images
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Отслабване с аеробика.

Какво е аеробика?

Отслабването с аеробика е вид фитнес натоварване с малка интензивност, но продължително време, като бавно бягане или джогинг (с Кенет Купър), спортно ходене, ритмична гимнастика или танци на музика, или изпълнението на каквито и да са физически упражнения, без допълнителни утежнения и в ритъма на подходяща музика.

Ефект от заниманията с аеробика.

Главният фитнес ефект от аеробиката идва от редовните, ежедневни занимания, които, понеже не са претоварващи, като в някои силови спортове - фитнес с тежести и уреди, културизъм, бодибилдинг, спортна гимнастика, не предизвикват реакция, а и са приятни по ритъма на музиката и в група.

Отслабване и тонус с аеробика.

Като резултат, редовните занимания с различни видове аеробики, водят до отслабване, поддържане на организма в тонус, мека тренировка на мускулите и кожата, чудесно трениране на сърдечно съдовата и дихателната системи и постигане в резултат на това на лечебно оздравителните цели като цяло.

Видове аеробики.

От всички видове аеробики, сравнително най-натоварващи, но и най-емоционални са ритмичните танци под такта на динамична музика, като най-известната представителка на това направление е Джейн Фонда. За целта се заучават различни танцувални композиции с използването на основни аеробни елементи, които се изпълняват синхронно в група от няколко човека. Има варианти, в които се танцува по двойки, които се използват и на състезания, но има и соло варианти. Продължителността на всяка отделна композиция е от 1 до 3,5 минути.

Състезателна аеробика.

В състезателната аеробика съществуват някои основни (базови) елементи на композициите, като по известните от тях са скип (skip), кик (мах напред, kick), ни-ап/коляно (knee-up), джек (jack), ланч (lunch), скок (jump), стъпка (step), бягане, шаси, мамба, сайт (мах в страни, side), теп (tap) и някои други.

По този начин, елементите на аеробика са от различни фитнес упражнения и шкоци, изпълнявани в различен танцувален ритъм, като количеството на елементите и продължителността на композициите се определя от правилата на конкретното състезание, категорията на участниците и др. п. Във всички случаи, редовните занимания с аеробика водят до отслабване, а след това и до осигуряване на перфектна спортна форма.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Супер хапче за отслабване от вино.

Разработка на хапче за отслабване.

Учени са представили своя нова разработка - чудо хапче за отслабване, чийто главни инградиенти са съставени от извлек от червено вино. Според производителите, новият препарат позволява да ядете колкото си искате и при това да отслабвате. За сега този препарат е получил работното име SRT1720. Това е синтетичен аналог на ревестрола, който е активен компонент на червеното вино.

Таблетка за отслабване ускорено.

Таблетката позволява на организма да започне по ускорен начин да преработва наличните тлъстини, създавайки лъжливо впечатление за това, че калориите, получени от храната, са недостатъчни.При това, желаещият да отслабне, няма да бъде измъчван от постоянното чувство за глад, като ще може да яде толкова, колкото пожелае.

Отслабване без физически натоварвания?

Освен това, разработчиците уверяват, че новото хапче помага да се защити организма от такива сериозни заболявания като диабет, а отделно - осигурява на мускулите допълнителен тонус без физически натоварвания. Или казано в обобщение - надежди за хапче има, но диета и физически упражнения си остават най-доброто.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Артеросклерозата изисква отслабване и диета.

Причини за възникване на артеросклероза.

Причините за ранното възникване на артеросклерозата са многобройни, но и все още не са достатъчно проучени. Безспорна е обаче ролята на едностранчивото и неправилно хранене, злоупотребата с мазнини, употребата на алкохол, цигари, нервните пренапрежения и почти пълното обездвижване, свързани с прекомерно затлъстяване.

Диетично хранене при артеросклероза.

От особено значение е нарушаването на обмяната на мазнините и отлагането на холестерин в стените на кръвоносните съдове. Болните, заплашени от развитието на артеросклероза, трябва на първо време да отслабнат, като избягват тлъстите храни (особено мазнините от животински произход), животинските вътрешности, яйчния желтък. Добре е те да се хранят по-начесто, но в по-малки количества и предимно с млечна, растителна и плодова диета.

Периодични разтоварващи дни.

Полезни са същи периодичните разтоварващи дни само на вода, а също и храненето поне 2 пъти годишно от по 20-тина дни, само с вегетарианска храна - нещо, което доста плътно се покрива като разбиране с религиозните пости. Не е лошо да ги проучите и спазвате като проверена през вековете диета. Всякакво преяждане и последващото от това затлъстяване са изключително вредни и опасни хората склонни към артеросклероза. Храненето с концентрирани захарни сиропи, сладка, прекаляването със сладки безалкохолни напитки, причиняват увеличаване на холестерина в кръвта. Процесите на отслабване трябва да се подсилят и с подходящи фитнес упражнения.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Необичаен начин за бързо отслабване.

Наблюдения за бързо отслабване с фитнес.

Специалисти от Холандия направили интересно откритите за бързо отслабване докато правили наблюдения върху това, кои движения по време на фитнес занимания помагат да се изразходва най-много енергия, което да води да отслабване.

Ходене, бягане и упражнения.

В експеримента са участвали доброволци, които са се занимавали с ходене, бягане и изпълнявали физически упражнения. Оказало се, че жените, които произволно размахвали ръцете си по време на изпълнение на упражненията, изразходвали с 12% повече енергия.

Синхронно движение на ръце и крака.

А синхронното движение на ръцете и краката, в близост до тялото,  позволявало да се използва цели 26% повече енергия. По този начин, специалистите считат, че хората, които искат по-бързо да отслабнат, трябва да придържат ръцете си към корпуса на тялото, докато се занимават с фитнес и спорт.

Промяна на фитнеса за отслабване.

Това любопитно откритие позволява на инструкторите по фитнес да обърнат внимание на упражнения, които не изискват размахване на ръцете и по този начин да съставят нови комплекси от упражнения, специално за хората, които искат чрез фитнеса да отслабнат.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Женски фитнес за стегнато дупе

Стягай дупе c Глутеус машина!

С фитнес и тенденциите в развитието на мускулите днес, жените могат лесно да постигнат стегнати дупета, без да се налагат хирургически алтернативи. Kой би искал да се реже със скалпел, когато можете да получите желаните резултати сами? Търсите фитнес упражнение за дупе, да промени изцяло неговата форма, плътност и сила? Просто си изберете глутеус уред!
Фото източник: fitnessfabulous.blogspot.com

Фитнес уред тип "ритник":

Контролираната от фитнес уред амплитуда дава възможност за влагане на сила при нисък риск от котнтузии в тазобедрените стави и коленете. Задната бедрена екстензия е подходяща за оформяне и придаване на акцент във фитнес тренировката натоварвайки малките седалищни мускулни глави Gluteus Medius и Gluteus Minimus.
Фото източник: fitphysiqueonline.com
  • Заставате на машината, настройте на минимална тежест и опитайте амплитудата на движение като изпълните едно повторение.
  • Започнете като се нагласите според указаната на машината позиция, изберете си тежест.
  • Движете крака придържайки го в контра-шпи.
Достигнете максималната точка в напрежението, задръжте за половин секунда, след което връщате крака в изходно положение.
Фото източник: forums.jpfitness.com

Загряващи упражнения.

Желателно е преди да пристъпите към фитнес уреда, да направите загряващи упражнения. Много подходящ вариант съм ви подготвила с приятни изпълнения от Cindy ... Към казаното до тук добавете и постоянство и много бързо ще успеете да оформите чудесно стегнато дупе, а с редовни занимания с женски фитнес ще го поддържате такова и чак до своите старини.
--------------------------------------------------
© 2009, Петя Младенова - автор, All rights reserved!

---------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Диетата за отслабване на Мадона.

Лична диета за отслабване

Диетата за отслабване, която ползва Мадона, е разработена от нейния личен диетолог Рей Кибартас. Между другото, нейна слабост са бонбоните. Рей й позволява от време на време да се поглези с тях. Той е уверен, че постоянно да се отвръщаш от това, което иска душата, е невъзможно и даже опасно за нервната система. За седмица, вероятно ще отслабвате с 0,5 - 1,5 килограма, ако към диетата добавите и занимания с аеробика по половин час дневно, или карате велосипед, или - ролкови кънки.

Основни правила в диетата на Мадона са:

  • -    на закуска, обед и вечеря е добре да се придържате към съотношение между мазнините, белтъците и въглехидратите в пропорции 30 : 30 : 40;
  • -    въглехидратите трябва да бъдат сложни - зеленчуци, плодове, а не от брашно - макарони, хляб, картофи…;
  • -    мазнините са задължителни - те намаляват чувството за глад и придават бодрост;
  • -    за да е по-лесно да спазва предписаното съотношение, запомнете - обема на порциите с белтък трябва да са с размера на Вашия юмрук, а въглехидратите - два пъти повече. Маслото за пържене и подправки - съвсем малко.
  • -    Забравете за кофеина. 

Менюто на Мадона:

Закуска: 

пържена филийка с белтъци, яйце, ябълка, праскова или кайсия.

Обед: 

парче хляб тип Тонус (без брашно), пилешко месо, майонеза.

Вечеря: 

порция белтък - риба, пиле, постно говеждо, много зеленчуци, малко макарони и половинка печен картоф, но не много голям.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.
Налични издания по английски език - за българи: