петък, 22 август 2014 г.

Принос на упражненията за отслабване и стягане на кожата.

Принос на упражненията за отслабване.

Когато изразходвате калории чрез упражнения, Вие отслабвате... Когато се упражнявате чрез
  • - аеробика,  
  • - тичане,  
  • - плуване или  
  • - танцуване
със скорост, която учестява пулса и забързва дишането, вашето тяло започва да изразходва мазнини след 20-ата минута на упражнението. Така изчезват не само току-що изядените сладки, но и натрупаните от по-рано килограми.

Упражненията поддържат изгарянето на калории. Ефектът от тях продължава дълго, тъй като те ускоряват метаболизма за няколко часа. След като спрете своите занимания, тяхното действие върху калориите, а оттам и за отслабването Ви, продължава.

Стягане след отслабване.

При отслабване редица области от тялото остават отпуснати. Това налага да се предприемат някои фитнес мерки за стягане на мускулите. За целта има редица ефективни упражнения за стягане особено на коремните мускули, които след отслабване остават най-отпуснати.

Изпълняват се ежедневно, сутрин. Използува се удобна табуретка, върху която се сяда, като пръстите на краката се подпъхват за опора под гардероб,  диван или по друг удобен начин. В началото ръцете са покрай краката, а след време се поставят зад тила . Тялото се отпуска назад, до хоризонтално положение и пак се изправя до седящо положение.

Започва се с 5 - 6 изпълнения, като много постепенно техния брой се увеличава до 10 - 20 - 30 - 50. В случая е по - важна редовността, пред броя на изпълненията . Друг характерен проблем след отслабване, особено при дамите е отпуснат бюст, а при мъжете - отпуснати мускули на ръцете.

Идеалното решение за този проблем са лицевите упори. Започва се много постепенно - 3 - 5 изпълнения. Тази серия може да се повтаря няколко пъти през деня. След седмица повторенията се увеличават много постепенно - на 5 - 7 и т.н. - през седмица, докато се постигнете 1 - 3 серии през деня на 20 - 30 лицеви упори.

Самочувствие след отслабване.

Самочувствието играе съществена роля в процеса на отслабване. Затова увеличете самочувствието си. Приятните упражнения допринасят не само за хубаво тяло, но и за бодър дух. Затова избирайте този вид гимнастика (аеробика, шейпинг, стречинг), който ви действа най-тонизиращо. А и хубавото тяло, силно, грациозно и енергично, ви прави по-сигурни и щастливи.

Упражненията ви помагат да починете, което също увеличава самочувствието. Вместо да се отървавате от стреса чрез сапунени сериали или нещо за ядене, раздвижете се. Но и с упражненията не прекалявайте. Оформете тялото си чрез умерени упражнения, които помествате в ежедневния си график.

За да не загубите самочувствие при отслабване, поставяйте си само достижими, реални планови цели. Никога не си причинявайте болка. Трябва да има почивка между упражненията. И най-важното - забавлявайте се и приемайте Вашето отслабване като интересно приключение

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.

Translate / Перевод

Още теми в помощ на българите у нас и по света:

Сподели това!

Посетители

Последователи - Абонати:

Всички налични теми - по години: