петък, 24 октомври 2014 г.

Фитнес за мускулна маса без тлъстини (Fitness - muscle mass without fat).

Как бързо и ефективно да получите мускулна маса?

muskulna_masaВсеки съвременен човек иска да изглежда толкова добре, колкото е възможно, и то не само с дрехи. На първо място - красиво, атлетично тяло - с мускулна маса без тлъстини. Не всеки има идеална фитнес фигура и за да я получи, трябва да работи усилено. Както е известно, нито една диета не дава такъв резултат, както регулираната фитнес тренировка на мускулите. Една специална диета играе не последна роля и само при спазванетo й може да се ускори процесът на увеличаване на мускулната маса.

Резултатът от покачване на масата идва при две основни условия:

  • - постоянни фитнес тренировки за увеличаване на мускулната маса,
  • - спазването на специална диета.

Храната е много важен въпрос.

На първо място трябва да знаете какво да ядете - продукти, пълни с хранителни вещества. Факт е, че нашата ежедневна храна не е много подходяща за такъв режим на хранене, тъй като има ниска полезност. Различните супи няма да ви дадат желания резултат и пържолите - това не е диета за изграждане на мускули. Ето, например парче говеждо месо на скара, варено пилешко, разнообразие от прясно изстискани сокове, зеленчукови салати, ядки, плодове, тестени изделия с висока концентрация на протеини - това е, което ви трябва.

Диети за контрол върху енергията.

При спазване на тези диети трябва да знаeте колко енергия се абсорбира от тялото ви за едно нормално съществуване. Знаейки този процент, можете да контролирате нивото от излишък на енергия, което ще се оползотвори за изграждането на мускулната маса. Мнозина, нямащи излишък на енергия се изтощават във фитнес залата без да осъзнават, че тялото им просто изразходва цялата енергия само за жизненоважни органи.

Кога расте мускулната маса?

За да се определи тази цифра е трудно, но е възможно. За да направите това има специални формули. Всеки човек е уникален и има своите собствени специфични тегло, височина и минимален запас от дневно количество енергия. Мускулната маса започва да расте само, когато тялото ви има излишък на калории. За определяне на необходимия процент калории следва да се увеличи броят на консумациите им в равни части в пределен период от време.

Тренировки без изтощение.

Така на всеки три седмици можете да добавяте 100 калории и в момента, когато откриете малко натрупване на мазнини, то ще е сигнал, че сте достигнали желаната цел. Това ще бъде и индивидуалният ви диетичен режим на хранене. В допълнение към диетата трябва да се обърне достатъчно внимание на правилните тренировки - интервалът между тях, така че тялото да има време за почивка. В противен случай, всичко води до изтощение и загуба на тегло, независимо от диетата и количеството от консумираната храна.

Изграждане на мускулна маса без тлъстини.

Изграждането на мускулна маса и стапянето на излишните тлъстини е труден процес и не всеки ще бъде в състояние да види резултатите. Затова трябва да се подходи правилно с психологически аспект, а не да се настройвате за бързи резултати. Необходимо е да си поставите за цел стъпка по стъпка да следвате и правите всичко възможно да я постигнете:
  • - избор на правилен хранителен режим,
  • - изграждане на режим на фитнес тренировки,
  • - упорита работа.
Тогава със сигурност ще получите дългоочаквания резултат - вашето тяло ще се преобрази в красива fitnes фигура, изградена от възможно най-много мускулна маса и минимум тлъстини.
--------------------------------------------------
© 2009 - 2010, Петя Младенова - автор, All rights reserved!/
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.

Translate / Перевод

Още теми в помощ на българите у нас и по света:

Сподели това!

Посетители

Последователи - Абонати:

Всички налични теми - по години: