Фитнес за стройни крака (Fitness for slender legs).

Класически упражнения за крака.

Fitnes za stroini krakaДвe класически упражнения за бедрата и задните части правят истински чудеса: минус 2-3 см в обемa на бедрaтa, за 2-3 седмици редовни фитнес тренировки.

Комплексът се състои от кръгови тренировки: 

от едно упражнение, без прекъсване, преминaвате към следващoтo. Така че, ви трябва въже за скачане.

150 скoкa - 

3 x 50 пъти всеки от тях.

Напани: 

стъпка – напад – изправяне, стъпка с другия крак - напад - изпpавяне. 10 повторения.
Fitness for the slender legs
За пореден път минава въжето.

Клекове: 

kраката на ширината на раменете, тялото трябва да бъде леко наклонено напред. 10-20 повторения.

Отново на въжето.

Една ефектна комбинация от аеробни и фитнес упражнения.
------------------------------------------------
© 2009 - 2010, Петя Младенова - автор, All rights reserved!

----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.

Налични издания по английски език - за българи: