вторник, 18 ноември 2014 г.

Плосък и стегнат корем - мечта за всяка жена

Плосък и стегнат корем - мечта

Плоския и стегнат корем е мечта за всяка жена, особено ако е решила да се придържа към модата на голото пъпче. Но спомняйки се за това, че плосък корем се поддържа с ежедневни физически упражнения за коремната преса, повечето ги домързява да го правят.

Стройно фитнес тяло

Но да се поддържа стройно фитнес тяло с великолепно изглеждащ корем е възможно не само с помощта на изнурителни натоварвания. Започнете тази мисия с малко диета в посока намаляване на обичайните Ви порции с храна за отслабване. И не се нахвърляйте на храната като “прегладнели” хора, а се хранете бавно и с удоволствие поне 15 - 20 минути.

Усещане за засищане - сдържане на апетита.

Установено е, че толкова време е необходимо на организма да изпрати съответните импулси за ситост, те да стигнат до главния мозък и той да върне усещането за засищане. Така че, тези 15 - 20 минути са критични по отношение преяждането и наднорменото тегло. Колкото повече храна излапате през това време, толкова по-лошо. Но ако осъзнаете този момент и се научите да сдържате апетита си само в този начален период, така ще постигнете по-малко хранене, без това да Ви лишава от хранителни вещества, а бавното сдъвкване на храната, ще увеличи нейната усвояемост от организма.

Леките двигателни занимания

Следващата стъпка е, като не Ви се правят “тежки” и монотонни коремни упражнения, да увеличите леките двигателни занимания - ходене, изкачване на стълби, пропускане на асансьорите и автобуса, особено ако растоянията по къси, в рамките на 10 - 15 минути. И до минимум намалете излежаването на дивана, особено пред телевизор. По този начин, без особени усилия, макар и постепенно, ще преустановите натрупването на подкожни тлъстинки, а така коремните мускули ще остават по релефни и еластични, което ще придава добър фитнес вид на корема Ви.

Упражненията за корема

Това разбира се, не изключва напълно упражненията за корем, но за тях може да се възползвате от различни ситуации в ежедневието си. Например, сидейки на работа в офиса, или зад волана на автомобила, или до кухненската печка - съвсем просто е - стягайте и прибирайте корема, след което рязко го отпускайте.

Повтаряйте това съвсем елементарно и непретенциозно упражнение винаги, когато се сетите през деня, спазвайте горните препоръки за намаляване на храненето, узъптяване на апетита и увеличаване на двигателната активност и съвсем скоро ще може да се радвате на великолепно изглеждащ, стегнат, еластичен и плосък фитнес корем - мечтата на всяка жена.
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.

Translate / Перевод

Още теми в помощ на българите у нас и по света:

Сподели това!

Посетители

Последователи - Абонати:

Всички налични теми - по години: